Pertama kali berpuasa sebagai ibu yang menyusukan amat mencabar rase nye…huhu… Mana tak nye… bila tengahari je da menggigil kepala lutut. Tambahan dengan cuaca yang panas terik sekarang ni. Memang la tekak rasa sangat haus dan kering.

Alhamdulillah ditemukan dengan Mighty 3 Gem Shaklee ni…  Set ini memang sangat2 sesuai diambil oleh ibu bf yang ingin berpuasa dan juga seisi keluarga . Ianya  mengandungi 3 jenis iaitu mealshakes,  ESP & Performance Drink. 


                                                            Mighty 3 Gem Programme


 Set ini dapat memastikan badan kita :

*Bertenaga sepanjang hari
*Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan
*Memelihara kesihatan secara menyeluruh
*Mencegah badan dari dehadrasi

Pengalaman saya sendiri sewaktu menggantikan puasa memang terasa perbezaan berbanding sebelum mengambil set ini. Selain set ini saya juga mengambil Vitalea (Multivitamin), Vitamin C, Vitamin B-Complex, Ostematrix(kalsium) & Alfalfa. Nampak terlalu banyak???? Ini penting nya kita tahu perbezaan vitamin shaklee dengan vitamin2 yang ada di pasaran sekarang. Vitamin shaklee adalah vitamin semulajadi. Beza Vitamin Semulajadi dan Sintetik boleh baca disini. Yang penting tiada lagi masalah susu merundum sewaktu berpuasa. Badan terasa segar dan cergas. Lagi satu saya xnak la coz menyusukan anak nanti tulang rapuh, badan letih & lesu dan menjejaskan kesihatan sendiri. Kalau macam ni dah x risau lagi nak mengganti puasa walaupun menyusukan anak.. hehe....


Ni gambar 'hasil' yang saya perolehi untuk sesi pertama walaupun berpuasa... i likeeee!!!!!



                                                    
Untuk makluman pengambilan vitamin/supplement tidak memperbanyakkan susu tetapi dapat menjadikan badan ibu sihat & cergas sekaligus dapat menghasilkan susu yang mencukupi dan berkualiti untuk bayi anda...


Berminat? Sila emailkan kepada mamafisya@gmail.com Or SMS ke 019-3311 968 untuk mendapatkan harga istimewa bagi setiap produk!! Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami. Harap Maklum.

Post a Comment Blogger Disqus

 
Top