Produk yang paling penting dalam Sistem Penjagaan Rambut ProSanté ialah Nourishing Scalp Treatment yang mengandungi tahap Scalp Health Complex eksklusif kami yang paling tinggi.

Nourishing Scalp Treatment menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang factor persekitaran yang merosakkan dan juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala.

  • Vitamin antioksida iaitu A dan E, dan juga Koenzim Q10 melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran.
  • Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda.
  • Formula tanpa bilas memudahkan anda menggunakan dan menggayakannya
  • Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak
Perbezaan Shaklee

ProSanté Nourishing Scalp Treatment adalah formula eksklusif, yang terbukti mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan serta menguatkan rambut secara semula jadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem Penjagaan Rambut ProSanté.


Berminat untuk mendapatkan  Produk Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah.. atau hubungi saya melalui whatsapp/sms di talian 019-3311968

Senarai Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia

Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli produk Shaklee ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.










Post a Comment Blogger Disqus

 
Top