Sekuat mana pun ribut dan badai melanda kenapa lah pengedar-pengedar Shaklee ni masih tetap berdiri teguh bersama-sama Shaklee ya?

Apa yang istimewanya tentang Shaklee ni? Sama je kot dengan vitamin-vitamin lain kat pasaran tu.. Ok sebelum saya tunjukkan kenapa... Anda semua boleh baca dulu di sini Beza Vitamin Semulajadi dengan Sintetik DI SINI...

So dah faham ya salah satu sebab kebanyakan vitamin yang ada di pasaran sekarang ini adalah sintetik which tidak baik untuk kesan jangka masa panjang...

Keistimewaan & Kelebihan Shaklee :

SENTIASA SELAMAT
SENTIASA BERKESAN
SENTIASA MESRA ALAM

SENTIASA SELAMAT

Falsafah Produk Shaklee

Dalam memastikan produk Shaklee sentiasa SELAMAT.. boleh tengok berapa banyak ujian yang telah Shaklee jalankan sebelum ianya dipasarkan.. Standard keselamatan Shaklee adalah tinggi tidak terhingga..


Kenapa Shaklee Sentiasa Selamat


Yakini Shaklee Sentiasa Selamat


SENTIASA BERKESAN

Bukan kami yang berkata-kata ya.. ada lebih 100 Penerbitan Saintifik juga berkata-kata.. Shaklee telah menerbitkan jurnal penyelidikan saintifik. Ini menunjukkan komitmen Shaklee yang tinggi dalam penyelidikan dan pembangunan produk, untuk memastikan keberkesanan produk.



Antara Jurnal Penerbitan Saintifik

Shaklee telah melabur lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Ianya boleh dilihat juga dalam tahun 2007 Kajian Landmark yang dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam US Berkeley yang menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil supplemen Shaklee mempunyai kesihatan dengan ketara lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin tunggal atau tidak mengambil supplemen langsung.

Kajian Landmark Shaklee


Shaklee menjadi pilihan Pencapai Kelas Dunia sejak tahun 1983 lagi iaitu ketika pendakian pertama Amerika ke gunung Everest tanpa oksigen tambahan.


Pilihan Pencapai Kelas Dunia

Shaklee juga menjadi pilihan pertama untuk Atlet Kelas Dunia.


Pilihan Pertama Atlet Kelas Dunia



SENTIASA MESRA ALAM
Shaklee menjadi syarikat pertama di dunia yang menjadi "Climate Neutral" yang telah disahkan untuk benar-benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar.




Dan bukti yang paling ketara dari semua ini adalah dalam berjuta-juta orang sebenar yang telah hidup lebih sihat dan melalui kehidupan yang lebih produktif bersama Shaklee.




Ini adalah gambar saudara kembar pada umur 4 tahun dan 69 tahun. Seorang dari mereka menggunakan produk Shaklee manakala seorang lagi tidak.

Mary (kanan) dan kembarnya adalah kembar seiras. Mary adalah pengguna produk Shaklee selama lebih 20 tahun. Kembarnya lebih gemar menggunakan produk dari jenama lain dan jarang-jarang menggunakan Shaklee. Sungguhpun mereka dilahirkan dengan kod genetik yang sama, Mary lebih bertenaga, rasa lebih baik, tampak lebih mudah dan sihat dari kembarnya...



Berminat untuk mendapatkan  Produk Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..

Senarai Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia

Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli produk Shaklee ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.



Post a comment Blogger Disqus

 
Top