Dalam banyak-banyak Vitamin Shaklee yang saya ambil hari-hari, secara jujurnya saya paling sukakan Bcomplex Shaklee ni selain dari Vivix. Vivix sudah tentunya yang paling power dalam Shaklee ni.. siapa tak cuba memang rugi....



Saya sudah ambil bcomplex ini selama lebih 3 tahun berturut-turut secara konsisten. Apa yang saya perasan sejak dari zaman kesibukan bekerja lagi sudah tiada lagi masalah sakit kepala membelenggu diri ini. Kalau tak.. memang sangat kerap sakit kepala terutamanya ketika stress bekerja.

Bcomplex juga membuatkan badan saya lebih bertenaga sepanjang hari. Kalau nak tahu fungsi bcomplex ini juga boleh menukarkan makanan yang kita makan menjadi tenaga. No wonder siapa yang memakannya akan rasa lebih bertenaga.. Ianya sangat membantu seorang WAHM macam saya ni dalam melakukan kerja-kerja harian di samping menguruskan anak-anak juga..

Saya juga sudah lama tidak menyentuh panadol setelah mengamalkan Bcomplex Shaklee ini. Biasanya apabila sakit kepala menyerang saya akan terus ambil bcomplex ini 2 biji dan berehat. So far memang sakit kepala itu akan berkurangan atau hilang. Sesuai sungguh dengan gelaran Bcomplex ini iaitu Vitamin Anti STRESS.

Pendapat peribadi saya elok jika Bcomplex ini diamalkan hari-hari oleh semua golongan. Tak cuba maka tak cinta ye tak...   :)

Berminat untuk mendapatkan  Bcomplex Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..

Senarai Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia

Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli produk Shaklee ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.

Post a Comment Blogger Disqus

 
Top