Betulkah ada Kesan Sampingan kepada pengguna setelah Ambil Shaklee?


Kalau ditanya kepada saya.. jawapannya ya BETUL ada Kesan Sampingan tau Makan Shaklee ni. Banyak kali dah mendengar dan berhadapan dengan pengguna-pengguna yang mengalami kesan sampingan setelah mengamalkan Shaklee ni. Apakah kesannya?


>>> Suami dah tak mahu balik lambat lagi... tak boleh berjauhan dengan isteri


>>> Perasaan gembira je dan mood yang stabil


>>> Badan rasa bertambah sihat dan bertenaga


>>> Susu ibu bertambah banyak


>>> Kulit cerah, cantik berseri


>>> Anak-anak dah kurang dijangkiti demam, asma, selsema dan pelbagai penyakit lain


>>> Awet muda apabila digunakan dalam tempoh yang panjang


Pendek kata kalau disenaraikan memang panjanglah Kesan Sampingan Shaklee ni... 10 mukasurat pun tak habis nak senaraikan.. hihi...

Entry-entry yang lepas saya ada cerita tentang Kesan Shaklee kepada Anak Saya DI SINI. Dari selalu demam dan badan terlalu kurus kini sudah jarang demam dan badan sudah tidak terlalu kurus lagi seperti dahulu. Kisah batuk anak-anak saya sembuh dengan Omega Shaklee pula DI SINI.



Kesan Shaklee kepada suami saya dari seorang yang kerap sakit danperokok tegar kini sudah sentiasa sihat dan bertenaga serta yang paling seronoknya sudah hampir 3 tahun beliau sudah berhenti merokok pula DI SINI.


Kesan Shaklee kepada pelanggan-pelanggan saya... Kanser Tumor Otak yang semakin menunjukkan kesan positif DI SINI, pelanggan yang berjaya hamil dengan Set Hamil DI SINI dan bermacam-macam lagi testimoni yang berjaya dengan Shaklee.


Istimewanya hari ini.. dan betapa istimewanya pembaca yang membaca hari ini saya ingin membongkar testimoni diri sendiri setelah lebih 3 tahun mengamalkan Shaklee secara konsisten. Buat pengetahuan saya ni seorang yang pemalu sikit.. Kalau dahulu 3 tahun lepas saya mengambil Set Penyusuan Shaklee bagi memastikan kejayaan eksklusif penyusuan susu ibu selama 2 tahun kerana saya telah gagal menyusukan anak saya pertama kerana masalah susu yang sangat kurang. Alhamdulillah kesannya memang badan rasa sihat dan bertenaga walaupun terpaksa bangun beberapa kali pada waktu malam kerana menyusukan dan terpaksa bangun di awal pagi untuk pergi bekerja dan hanya pulang ke rumah pada sebelah malamnya... Bonus susu pula bertambah-tambah banyak. Ikuti Gambar-Gambar my Breastfeeding Journey.


Antara Vitamin Shaklee Yang Saya Ambil Sekarang (tahun 2014)

Kini sudah lebih 3 tahun saya masih menyusukan anak saya iaitu satu kejayaan yang tak pernah saya jangka akan tercapai. Saya masih mengamalkan Set Penyusuan sehingga kini dan telah ditambah dengan beberapa Vitamin lain seperti Vivix dan Gla Complex. Kesan ketara yang saya dapat lihat saya jarang sangat jatuh sakit sepanjang mengamalkan Shaklee ini. Kalau dahulu setiap kali jaga anak demam je pasti akan berakhir saya pula yang demam.. Alhamdulillah bagi saya ianya adalah kuasa Allah juga dan vitamin Shaklee ini hanyalah membantu badan kita mendapat nutrisi dan zat secukupnya. Selain dari itu kulit yang dahulunya kusam kini telah semakin cerah berseri dan pernah ada orang tegur saya nampak semakin muda remaja... hihi...

Layan gambar-gambar saya dahulu & sekarang.... :)







Ada dua pilihan untuk membuat pembelian vitamin Shaklee ni samada anda hubungi pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya di link ini :


atau

Terus hubungi saya pengedar Shaklee yang berpengalaman Fazliana Jamil di talian 019-3311968. 

Post a Comment Blogger Disqus

 
Top