Sebenarnya terdapat 3 jenis produk Protein Shaklee.

1) ESP - Energizing Soy Protein
2) Mealshakes
3) Cinch Shake


Apa Beza Protein ESP, Mealshakes & Cinch Shake



Cinch Shake



Ketiga-tiganya tinggi protein. Cuma Cinch Shake mempunyai kandungan leucine dan fiber yang tinggi. Leucine merupakan nutrisi yang diperlukan untuk mengisi bahagian-bahagian badan yang telah dibakar lemaknya dengan membina otot. Maka badan tidak akan menggeleber setelah lemak dibakar. Kandungan multivitamin juga lebih banyak pada Cinch Shake berbanding ESP..


ESP - Energizing Soy Protein


ESP juga membantu menguruskan badan kerana memberi kekenyangan yang berpanjangan.

Mealshakes

Mealshakes adalah protein susu lembu tanpa laktosa. Bila sebut laktosa ini ianya menyerupai khasiat susu lembu asli. Tidak sesuai untuk diet kerana ada kandungan lemak. Sebab itu ianya sesuai untuk kanak-kanak kerana lemak akan membantu tumbesaran dan perkembangan otak anak-anak.


Saya sendiri meminum ketiga-tiganya... Rasa setiap 1 Protein Shaklee ini juga bagi saya mempunyai keunikannya yang tersendiri yang sungguh lazat...



Berminat untuk mendapatkan  Protein Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..

Senarai Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia

Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli produk Shaklee ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.


Post a Comment Blogger Disqus

 
Top