Antara barisan Masters yang hadir


Bertempat di Dewan Sri Temuan, Desa Temuan Damansara Perdana pada 14 Oktober 2014

Shaklee bersama kerjasama MyKasih telah melancarkan program CSR mereka yang pertama iaitu :

Shaklee Cares for Our Children



Sejak September 2014 hingga Oktober 2014, Shaklee menawarkan anda dengan pembelian hebat Buy 3 FREE 1 Meal Shakes. Apa yang menarik dengan tawaran ini? Bagi setiap pembelian BUY 3 FREE 1 oleh anda, anda telah meyumbang 10% jumlah belian anda kepada 2000 rumah yang di diami oleh kanak-kanak underpriviledge... Mulia sungguh hati anda, terima kasih kami sebagai wakil pengedar Shaklee ucapkan.


Objektif utama CSR ini adalah untuk membantu keluarga yang tidak berkemampuan yang berdaftar dgn MyKasih dgn sumbangan bernilai RM 1,000,000.00 (RM 1 Juta!) untuk 2000 keluarga terpilih dlm bentuk sumbangan Mealshakes selama 1 tahun!

Sesi pendaftaran.. dapat tshirt & 1 canister mealshakes PERCUMA..  :)

Ketibaan Presiden Shaklee Malaysia Mr Victor

Sumbangan RM1 juta dalam bentuk pemberian mealshakes



Tu dia... model mealshakes yang malu-malu...  :)


serta sumbangan TAMBAHAN! satu mealshakes satu keluarga untuk 5000 keluarga yang juga tidak berkemampuan berdaftar dgn MyKasih! = bermakna 5000 mealshakes lg diberikan pada mereka terlibat!



Saya bagi pihak Shaklee dan semua Pengedar Shaklee Malaysia ingin mengucapkan terima kasih atas sokongan anda sekalian. 

Barisan Leaders Shaklee yang Hadir


Saya juga PASTI ramai lagi di luar sana yang tidak mahu ketinggalan membeli sambil beramal ini. Anda masih boleh berbuat demikian sehingga 31 Oktober ini..


Berminat untuk Membeli Shaklee Sambil Beramal? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..


Senarai Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia

Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli set ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.





Post a Comment Blogger Disqus

 
Top