Selamat Datang Ke Keluarga Shaklee MamaFisya (KSM). Kumpulan kami telah ditubuhkan sejak tahun 2011 dan kini mempunyai lebih 2000 orang ahli di seluruh Malaysia.



Nama saya Fazliana Jamil merupakan Pengedar Shaklee Melaka dan telah berjaya menjadi Master Coordinator dalam Shaklee Malaysia iaitu peringkat tertinggi dalam pangkat Shaklee. 

Berkelulusan Diploma Perakaunan dan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Kepujian) Universiti Teknologi Mara Melaka. Merupakan bekas Eksekutif di sebuah badan berkanun sebelum mengambil keputusan untuk focus pada Shaklee sepenuhnya. 

Saya juga merupakan bekas Profesional Chartered Accountant yang diiktiraf oleh Malaysian Institute of Accountants (MIA). Pernah satu ketika dahulu saya membuat freelance Akaun-akaun perniagaan yang berdaftar dengan SSM.

Saya mempunyai seorang suami yang sangat membantu dan menyokong saya untuk terus berjaya dalam Shaklee bukan hanya di Melaka tetapi seluruh Malaysia dan Indonesia. Kami dikurniakan 3 orang puteri yang amat keletah sebagai penyeri rumahtangga kami. 





Pertemuan saya dengan Shaklee bermula pada bulan Jun 2011 di mana waktu itu saya baru melahirkan puteri saya yang kedua. Waktu itu tercari-cari supplemen yang boleh membantu saya kekal cergas bertenaga sepanjang hari.

Alhamdulillah bukan sahaja badan bertenaga malah susu untuk anak pun melimpah ruah. Disebabkan itu saya rasa sangat teruja untuk berkongsi keberkesanan Shaklee terhadap saya dan keluarga kepada semua di luar sana.

Saya juga telah dijemput oleh pihak Shaklee Malaysia untuk merakam video Shaklee Effect saya.



Layan sedikit sebanyak gambar saya di event Shaklee seluruh Malaysia. Ada banyak lagi sebenarnya.





Senarai Pengedar Shaklee di bawah Jaringan MamaFisya. Anda boleh juga Daftar Ahli Shaklee bersama Pengedar Shaklee di bawah Jaringan MamaFisya yang berdekatan dengan anda.



15) PENGEDAR SHAKLEE TERENGGANU


Antara kelas dan training yang kami jalankan seluruh Malaysia.






Penting untuk Daftar Ahli dengan Kumpulan yang betul kerana kami sentiasa bersedia membantu anda.

Moga kita bertemu di dalam Keluarga Shaklee MamaFisya.


Master Fazliana
Founder of KSM
Shaklee ID : 881542
SMS/Whatsapp : 019-3311968

Post a Comment Blogger Disqus

 
Top