Sejak kebelakangan ini heboh dok perkata Shaklee bahaya lah... Saya senyum sahaja... Kalau bahaya masakan Shaklee boleh bertahan lebih 50 tahun ye tak... Multivitamin pertama Shaklee iaitu Vitalea genap umurnya 100 tahun tahun depan.... hihi... macam-macam..

Semalam saya ada share tentang Vivix Atasi Penyakit 3 Serangkai. Ok hari ini saya nak share testimoni Produk Panass Shaklee iaitu Vivix. Vivix ini sinonim dengan nama "Sirap Shaklee' dan "Tonik Ajaib Shaklee". Vivix menjadi kegilaan ramai kerana fungsinya yang boleh menembusi dan memperbaiki sehingga ke peringkat DNA sedangkan vitamin-vitamin lain yang berada di pasaran hanya sampai peringkat sel sahaja.

Pembukaan testimoni saya nak kongsikan tentang seseorang yang telah berjaya sembuh dari kanser iaitu Presidential Master Law Chu Hian bekas pengacara NTV7. 10 tahun lepas Master Law diserang kanser. Gambar sebelah kiri semasa beliau sedang menjalani kimoterapi manakala gambar sebelah kanan setelah konsisten mengambil Vivix dan vitamin-vitamin Shaklee yang lain.. Cuba teka umur beliau sekarang? 50 tahun dah tau... Nampak macam 30 tahun kan...  :)




Nak tengok lagi real? Meh tengok rakaman beliau di pejabatnya... VIDEO

Testimoni-testimoni Vivix yang lain saya akan tunjukkan secara printscreen ya.. Semoga bermanfaat untuk anda-anda diluar sana yang masih berfikir-fikir samada nak beli atau tidak vivix ini....   :)
































Berminat untuk mendapatkan  Vivix Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..

Senarai Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia

Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli set ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.

Post a Comment Blogger Disqus

 
Top