Sewaktu mengandungkan kedua-dua puteri saya dahulu, boleh dikatakan terlalu kerap mengalami simpul biawak atau kejang kaki ini... Disebabkan ianya kerap menyerang di tengah malam sewaktu sedang nyenyak tidur maka setiap malam juga lah dok meraung & menangis kerana tidak tahan sakitnya... Selalu yang jadi mangsa pasangan ketika tidur lah... Rescue 911 setiap malam... haha.. Masa tu apa yang suami saya buat.. dia luruskan kaki saya selurus-lurusnya dan tekan ibu jari kaki saya.. Memang lepas tu akan lega tapi esok-esok simpul biawak ni muncul kembali tiada kesudahan sehinggalah selamat melahirkan anak....

Nak kata tak minum susu... saya memang tak pernah skip ambil vitamin yang dibekalkan klinik dan susu setiap malam dari awal kandungan lagi... Makan pun belasah makanan yang tinggi kalsium juga... Akibatnya badan yang naik macam dipam-pam.... kihkih...  Simpul biawak tetap hadir dalam hidup saya masa tu dan ianya semakin kerap diakhir-akhir tempoh kandungan...

Kini saya mengandung anak yang ketiga di mana usia kandungan sudahpun menjangkau 6 bulan... Seronoknya mengandung kali ni.. tiada lenguh-lenguh kaki walaupun asyik travel ke sana ke sini... Setakat ini juga tidak pernah lagi dikunjungi oleh si biawak ni.... eh... Simpul biawak ini...  ;)
Yang bestnya saya tidak minum susu pun semasa mengandung kali ini... Ha... rahsianya... jeng.. jeng... jeng....


Ostematrix Shaklee

Semasa mengandung kali ini saya mengamalkan ostematrix ini sebelum tidur. Selain dari menyembelih biawak tu.... pembuangan saya juga tersangat lawas setiap pagi.....  :)

Mari kita tengok apa kandungan Ostematrix ini yang membuatkan ianya berkesan sangat... bukan hanya sekadar kalsium tu tetapi mengandungi banyak mineral lain...

Kandungan Ostematrix Yang Berkesan Mengatasi Simpul Biawak

Eh... takut pula nak telan pil banyak-banyak ni... Tu dia... Penyerapan dibukti secara klinikal & bioavailabiliti di mana kajian menunjukkan kalsium Ostematrix ini diserap sepenuhnya oleh badan kita selepas 12 jam diambil.


Disokong dengan kajian klinikal yang menunjukkan ianya diserap sepenuhnya oleh badan


Berminat untuk mendapatkan  Ostematrix Shaklee? Jom dapatkannya dari pengedar Shaklee di bawah jaringan MamaFisya seperti di link di bawah..





Penting : Kami tidak jamin anda akan mendapatkan konsultansi yang betul sekiranya membeli produk Shaklee ini dari pengedar lain. Kami jamin akan memberikan 100% Konsultansi dan cara pengambilan terbaik yang berkesan untuk anda.



Post a comment Blogger Disqus

 
Top