Motivation Rally Melaka


Alhamdulillah selesai sudah majlis anjuran Shaklee Motivation & Recognition Rally ini bagi meraikan dan memberi anugerah kepada pengedar-pengedar Shaklee yang berjaya mencapai rank-rank tertentu di dalam Shaklee... Meriah sungguh keadaan di sana di mana semua kerusi dipenuhi oleh tetamu... Hebat rakyat Melaka....

Saya berpeluang menjadi Guest Speaker untuk berkongsi Kisah Kejayaan saya dalam Shaklee... Moga sedikit sebanyak membantu menginspirasikan semua yang hadir... Sesungguhnya saya hanya manusia biasa yang mempunyai impian besar di dalam hidup ini di dunia dan akhirat.




"U Never Know How Strong U Are.. Until Being Strong Is Ur Only Choice"

Tahniah buat semua yang berjaya mendapat anugerah terutamanya team kami dari Keluarga Shaklee MamaFisya yang telah naik ke pentas pada hari tersebut. Itupun ada beberapa orang yang tidak dapat hadir kerana mempunyai beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan... Mari kita layan gambar sekitar majlis tersebut.....   :)


MamaFisya sebagai Guest Speaker pada majlis tersebut


Antara team Keluarga Shaklee MamaFisya

Antara Team Keluarga Shaklee MamaFisya

Rakan-rakan Master yang hadir


Buat yang ingin menyertai keluarga besar Shaklee kami boleh hubungi saya melalui SMS/Whatsapp di 019-3311968. Bimbingan secara online & offline disediakan....   ;)

Post a Comment Blogger Disqus

  1. Semoga semuanya berjaya sehingga ke puncak Master Coordinator... aamiin....

    ReplyDelete

 
Top