Sembelit?? Perkataan yang paling digeruni ibu-ibu yang baru melahirkan iaitu sewaktu berpantang. Rata-rata ibu yang melahirkan mengalami masalah sembelit ini. 



Sebelum saya kongsikan pengalaman saya TANPA sembelit sewaktu berpantang kali yang ke-3 ini.. ingin saya ceritakan bahawa saya juga mengalami masalah sembelit ini di kedua-dua kelahiran saya yang lepas... Buat pengetahuan saya melahirkan bayi secara pembedahan di ketiga-tiga kelahiran. Sakit dan peritnya hanya ibu-ibu yang pernah alami je memahaminya.. Duduk berjam-jam di tandas dengan berpeluh-peluhnya tetapi masih gagal membuang air besar selama lebih 7 hari.... Toksin dari najis yang tidak dikeluarkan juga menyebabkan badan merasa lesu dan tidak selesa. Sampaikan saya suruh suami ambil pil pelembut najis di klinik... Setiap hari terpaksa telan pil ini untuk membuang...

Alhamdulillah berpantang kali ini saya amalkan Set Berpantang Shaklee yang mengandungi Ostematrix Shaklee ini... bukan hanya sebagai sumber kalsium buat saya tetapi sangat membantu melawaskan dan melembutkan najis. Saya telah lama amalkan ostematrix ini termasuk ketika sedang mengandung anak ke-3 ini dan tidak pernah sekalipun mengalami sembelit dan kaki kejang sewaktu mengandung.. Hari pertama berada di hospital masa tu saya belum lagi boleh membuang air besar disebabkan sakit pembedahan tetapi hari kedua saya sudah mula membuang air besar hari2... Apabila toksin berjaya dikeluarkan hari-hari ianya sekaligus menjadikan badan saya lebih cergas dan bertenaga..

Ostematrix Shaklee Elak Sembelit Ketika Berpantang

Jadi buat ibu-ibu sila sediakan ostematrix ini sebelum anda melahirkan.... Selain dari melawaskan ianya juga mengelakkan badan ibu sakit-sakit. Almaklumlah apabila anak menyusu... beliau akan menyerap segala sumber kalsium dari badan ibu... Tak mahu lah umur 40 an nanti tulang & gigi dah start mereput kan... Mari kita kurangkan TRAUMA dan lebihkan senyuman semasa berpantang...

Sila hubungi saya jika berminat mahu mencuba ostematrix kerana saya akan kongsikan cara pengambilan yang berkesan buat ibu-ibu di talian 019-3311968 (SMS/Whatsapp)

Post a Comment Blogger Disqus

 
Top